Albert Galan

prof. Erhan Mihail

Aplicație C#

Link-ul aplicației (WebGL):

https://atestatapp.albertgalan.ro/

Prima versiune: Crează un program pentru un concurs între consiliile școlare ale elevilor ale CNPR, CNSCM, CNISH și CNME, care să afișeze intrebări într-o ordine aleatorie, și să calculeze câte 2 puncte pentru fiecare răspuns corect.

A doua versiune: Modifică programul initial pentru a fi folosit în cadrul unor concursuri din cadrul școlii de vară de la CNISH, prin adăugarea unor noi moduri de joc.


Motivarea temei alese

Am ales aceasă temă pentru atestat deoarece a trebuit să învăț un limbaj nou de programare (C#), într-un timp record (am avut la dispoziție doar 2 săptămâni pentru a face prima versiune a programului, pentru modificarea ulterioară am avut însă 3 zile).

De asemenea, a trebuit să mă obișnuiesc cu mediul de programare Unity foarte repede, să învăț să înregistrez animații, să creez legături între cod și elementele grafice, și chiar să caut în tot codul o eroare (am scris “Team1Score” în loc de “Team1score“, primul fiind un element de tip text, al doilea fiind o variabilă de tip int).


Codul

Programul a fost realizat in cadrul Unity, fiind folosit ca și limbaj de programare C#.

Mai jos apare conținutul unora dintre cele mai importante fișiere din a doua versiune a aplicatiei, fiind explicate pe larg:

GameManager.cs

Question.cs

ChangeSceneWithButton.cs

SaveHandler.cs

SceneControl.cs

ScoreController.cs

Score1.cs && Score2.cs


Scenele

Scenele, localizate în folderul Scenes au fost realizate prin intermediul interfaței Unity, folosind elemente MaterialUI pentru aspectul mai elevat decât cele oferite de Unity.

LandingPage

Main

NavigheziSiCastigi

PeBuneCNISH

Scoreboard

ScoreboardCNISH

Test


Folderele proiectului

Folderul Assets conține fișierele programului, cum ar fi scripturile C# mentionate mai sus, pozele, scenele, dar și animațiile necesare funcționării programului.

Scripturile sunt localizate în folderul Scripts, cele mai importante fiind prezentate mai sus.

Animațiile evidențiază răspunsul corect, fiind apelate de către GameManager.cs.

În Images sunt localizate siglele liceelor, dar și bifele pentru răspunsurile corecte și icon-ul butonului de “back”.


Game Objects

Acestea sunt în general butoanele, câmpurile de text, panourile, și altele.

În scene, avem si obiecte care nu apar pe ecran, rolul acestora fiind de a executa scripturile și de a controla elementele vizuale (câmpurile de text, animațiile, butoanele), cum ar fi:

GameManager

SceneControl